اف یک وب

آموزش کامپیوتر،فتوشاپ و وبلاگنویسی

اف یک وب

آموزش کامپیوتر،فتوشاپ و وبلاگنویسی

از یک وبلاگ ساده پول در بیاورید

محمد حسین مازندرانیان | جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۴۷ ق.ظ
عکس پست اول
این پست رو برای اون دسته از افرادی نوشته ام که مدیر وبلاگ ها یا وبسایت هایی هستند که آمار بازدید چندان دلچسبی ندارند.در ادامه بهتون چند تا سایت فارسی معرفی می کنم که با اون ها میتونید از یک وبلاگ ساده و شخصی هم پول دربیارید.سایت هایی که معرفی می کنم صرفا بهترین سایت ها نیستد ولی استفاده کننده ی بیشتری دارند و شاید شما سایت های بهتر و حرفه ای تری سراغ دارید که در این صورت خوش حال میشم در قسمت نظرات به بنده و سایر خوانندگان معرفی کنید.لطفا برای دیدن سایت ها به ادامه ی مطلب بروید.


تبلیغ ایرانی:یک سایت پر استفاده که به شما امکان درج بنر های مختلف رو در وبلاگتون میده و به ازای هر کلیک بازدید کنندگان شما رو بنر 40 تا 50 تومان دستمزد میگیرید.در ضمن شما میتونید در این سایت به عنوان آگی دهنده بنر وب خودتون رو هم جزو سرویس قرار بدید.
آدرس:tabligheirani.com

شبکه تبلیغات:این یکی استفاده کننده ی کمتری نسبت به "تبلیغ ایرانی"داره و به ازای هر کلیک سالم بر روی بنر به شما 40 تا 120 تومان دسمزد میده.
آدرس:anetwork.ir

ایران پاپ آپ:یکی از بهترین سرویس های پاپ آپ فارسیه که به کاربران ممتاز هم جوایزی اهدا میکنه.
آدرس:irpopup.ir

پاپ گاه:از این سرویس به ازای هر آی پی سالم در وبتون تا 150 ریال پول دریافت می کنید.
آدرس:popgah.com

میهن وب ادز:سیستم کسب درآمدی که طی 5ماه تونست رتبه 18 الکسای ایران رو از آن خودش بکنه.
آدرس:mihanwebads.com

میهن استور:که از نظر من بهترین فروشگاه اینترنتی ایرانیه که سایت های پربازدید و رتبه بالای زیادی مشتری سیستم همکاری در فروش این وبسایت هستند.شما هم میتونید در وبلاگ خودتون محصولات این فروشگاه رو بفروشید و تا 60% هم پورسانت بگیرید.
آدرس:mihanstore.net


توی این پست،سعی کردم بهترین سایت های رو که میشناسم معرفی کنم،از این که خواننده بودید ممنونم و اگر نظر یا انتقادی دارید خوش حال میشم بدونم.


نظرات  (۱)

عالی بود
سری بزن
خواستی بازی بسازی بیا پیش خودم جایی نرو
ممنون
gm6000.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی